Doorbraak!
De tweede voorstelling van TheaterTop.
De tweede voorstelling van TheaterTop droeg de titel “Doorbraak” en had in de basis dezelfde opzet als de eerste productie. Dit wil zeggen dat alle activiteiten die in het eerste jaar plaats vonden nu uitgebreid werden en verbeterd werden naar aanleiding van de ervaringen die we tijdens één jaar ondernemen hadden opgedaan.
De grote uitbreidingen vonden vooral plaats op het gebied van communicatie en financiën.
Wat communicatie betreft hebben we een volledig nieuwe website ontwikkeld aan de hand van de ontwikkelingen binnen de wereld van de sociale en traditionele media. Daarnaast hebben we veel aandacht besteed aan media uitingen op de website. We hebben tijdens voorstellingsdagen 3 verschillende fotografen in dienst die ieder vanuit verschillende hoeken foto’s maken en videomateriaal schieten.
Ook is er een videokanaal opgericht waarop we in aanloop van de voorstelling updates plaatsen met beelden van achter de schermen en interviews met artiesten en medewerkers.
We hebben de wekelijkse video updates de naam Let’sMeet… gegeven. Deze updates waren naast onze website ook iedere week te zien op de grote videoschermen op de Fontys Hogeschool voor de Kunsten.
Naast de communicatie hebben we ook het onderdeel financiën uitgebreid. We hebben een vijftal sponsors alle kosten kunnen dekken en zodoende quitte gespeeld. Ik heb op deze manier veel geleerd op het gebied van bedrijfsvoering en verantwoord ondernemen.
Opdrachtgever:
TheaterTop
Locatie:
Theaters Tilburg
Aantal bezoekers:
500
Werkzaamheden:
Promotie(ontwerp), Event productie, Financiële planning,
Website:
www.theatertop.nl
[ontwerp door Size-M]
Facebook:
TheaterTop
[content ontwerp door Size-M]